Pogosta vprašanja

Rad bi plačal s kreditno kartico. Je to mogoče?

Ne, s kreditno kartico plačilo ni možno. Na voljo sta vam dva načina, po predračunu (nakazilo) ali ob povezetju paketa (z gotovino).

V kolikih dneh bo blago dostavljeno?

Za vas se trudimo, da bi vaše naročene izdelke dobili čimprej. Tako vam pri izbiri dostave ponujamo dostavitev blaga v dveh delovnih dneh po odpremi blaga (s pogojem, da ste takrat dostopni na dostavnem naslovu). V primeru, da izberete za dostavitelja Pošto Slovenije pa bo vaš paket pri vas najkasneje v 4 delovnih dneh.

Koliko znaša poštnina za naročila v spletni trgovini?

O cenah poštnine več na Dostava Pošte Slovenije, Dostava GLS, Dostava Intereruopa  

Ali lahko v spletni trgovini naroča tudi pravna oseba?

Da, lahko. Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, s to razliko, da je pri registraciji potrebno obkljukati polje Davčni zavezanec, izpolniti polje Davčna številka in Naziv podjetja. 

Ali je možno naročiti blago na službeni naslov?

Seveda, če naročujete v imenu podjetja, vas med samim postopkom nakupa vprašamo za ime podjetja in davčno številko.

Ali je možno naročeno blago prevzeti v skladišču -poslovalnici?

Da, vendar je to potrebno označiti pri Načinu dostave (izbira: prevzem v poslovalnici Maloprodaje).
Naslov: Kidričeva 38 (Območje Intereuropa, Hala A 6), 3000 Celje.

Delovni čas:

Pon. - Pet.: 08.00 - 15.30h.

Kaj se zgodi s paketom, če prispe, ko me ni doma?

Če ne morete zagotoviti vašo navzočnost ob predvidenem dnevu dostave, priporočamo, da za dostavitelja vašega paketa izberete Pošto Slovenijo, saj vas paket lahko počaka na najbližji pošti (15 dni). V primeru, da izberete za način dostove podjetje Lagermax (door to door) in vas v predivdenem času ni doba, bo paket vrnjen.

Ali je možno paketu slediti?

O tem, kaj se dogaja z vašim naročenim blagom, vas bomo redno spremljali po elektronski pošti.

Ali je možno, da naročeno blago naročim na kakšen drug naslov kot je moj domači naslov?

Da, pri samem nakupu imate na blagajni opcijo, da kliknete na “Pošiljka naj prispe na drug naslov”, nakar se vam odprejo polja za izpolnitev drugega naslova.

Izvedel sem naročilo, vendar nisem prejel potrditvenega elektronskega sporočila

V primeru, da se to zgodi, vas prosimo, če preverite vsiljeno pošto (spam), če ga tudi tam ni, nas o tem nemudoma obvestite na trgovec@metrob.si ali na telefonsko številko 03 7806 330.

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?

Pišite na trgovec@metrob.si in vam bomo z veseljem odgovorili.