Metrob novice

Splošni pogoji poslovanja

Splošni Pogoji Poslovanja 

Pogodba se sklene med

      METROB d.o.o.

Začret 20 a
3202 Ljubečna
Slovenija

 

Davčna številka: SI19098090
Matična številka: 5395976

 

TRR odprt pri  A BANKI d.d., št.: SI56 0510 0801 4238 428
Št. vpisa v reg. Sodišča Celje: 1-01655-0

 

Telefon: +386 3 7806 330
E-mail: info@metrob.si

(v nadaljnjem besedilu »ponudnik«)

 

in

kupcem

(v nadaljnjem besedilu »kupec«, »uporabnik«)

 

 

Splošni pogoji spletne trgovine METROB, v lasti ponudnika,  METROB d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino METROB (v nadaljevanju »spletna trgovina« ali »trgovina« ) upravlja podjetje METROB d.o.o.

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in kupcem.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec skladno s temi splošnimi pogoji poslovanja pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.  

           


 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo ob obisku spletne trgovine kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, koliko stane kupca vračilo izdelka,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 


 

Možnost plačila 

Ponudnik omogoča dva načina plačila, in sicer:

- Po povzetju.

- Po ponudbi / predračunu z nakazilom na račun ponudnika. Predračun bo poslan na elektronski naslov kupca. Blago bo praviloma odpremljeno v dveh delovnih dneh po plačilu predračuna. Predračun je veljaven 5 delovnih dni.

Ob zaključku procesa nakupovanja v trgovini se kupcu generira obrazec  “Pregled naročila”, ki velja  kot račun in je kupcu poslan po elektronski pošti ob potrditvi izvedbe naročila. Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za kupljeno blago dostavljen skupaj z naročenim blagom.                                                 

Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa in sicer za čas/rok potreben za hrambo tovrstnih listin skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.


 

Cene

Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Kupec lahko izbira med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini do odprodaje zalog (pri izdelkih, kjer nakup preko spletne trgovine ni možen, je le-to navedeno pri opisu izdelka). 

Vse cene so navedene v evrih ter vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Pri vrednosti naročil enaki ali večji od 80,00 evrov vklj. DDV, stroške dostave krije ponudnik.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik izvede naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo “ZADEVA: Naročilo je bilo sprejeto." Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. V primeru, kadar kupec izbere za način plačila predračun, pogodba začne veljati s plačilom predračuna.

 


 

Status naročila

Kupcu so dostopni podatki o statusu naročila (o statusu naročila bo kupec obveščen preko elektronske pošte):

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti. Kupcu so dostopni podatki o vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko ponudnik kupca pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko.


2. Blago odpremljeno: Ponudnik blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu obvesti kupca tudi o morebitni zamudi odpreme.


 

Registracija/Prijava

Registracija oz. prijava je potrebna, da lahko kupec izvede nakup. Kupec se lahko registrira oz. prijavi s klikom na „Prijava/Registracija“, ki se nahaja v zgornjem meniju ali s klikom na ikono “osebe” v spodnjem meniju (črne barve).

V primeru, da je kupec že registriran, je potrebna samo prijava v sistem spletne trgovine. Kupec tako vnese svojo uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo. S klikom na „Prijava“ bo kupec prijavljen v sistem spletne trgovine.

V primeru, da kupec pozabi geslo, lahko klikne na gumb “Pozabil sem geslo”. Na novi strani se prikaže polje, kjer lahko vnese svoj elektronski naslov. S klikom na “Dostavi novo geslo” bo kupcu preko elektronske pošte poslano novo geslo.
 

Če kupec v sistemu spletne trgovine še nima uporabniškega računa, se mora registrirati. 

Registracija vsebuje izpolnitev obveznih polj:

- ime,

- priimek,

- elektronski naslov (uporabniško ime),

- geslo,

- ponovi geslo,

- ulica,

- hišna številka,

- kraj/mesto,

- poštna številka,

- telefonska številka.

 

V primeru, da je kupec davčni zavezanec, je potrebno obvezno izpolniti tudi polje Davčna št. in Naziv podjetja.
 

Poleg obveznih polj vsebuje registracija tudi neobvezna polja:

- področje zanimanja,

- želim prejemati novice,

- mobilna telefonska številka.

 

S klikom na “Registriraj” je registracija zaključena.
 

Z uspešno registracijo lahko kupec izvaja nakupe in prejema novice (če je to željo izrazil ob registraciji). V primeru, da kupec ne želi posredovati vseh obveznih podatkov, nakup v spletni trgovini ne bo možen.
 

Za točnost informacij, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja.

 


 

Dostava in prevzem blaga

Blago naročeno v spletni trgovini METROB gre na pot v najkrajšem možnem času.
Za naročila sprejeta do 12. ure prične dobavni rok teči isti delovni dan, za naročila po 12. uri pa naslednji delovni dan. 

Kupec lahko izbira med štirimi možnostimi dostave:

1. Dostava GLS

- je mogoča za pošiljke z bruto težo največ 50 kg.

Blago bo dostavljeno najkasneje v štirih (4) delovnih dneh. 
 
 

2. Dostava Pošte Slovenije:

- je mogoča za pošiljke z bruto težo največ 50 kg

Blago bo dostavljeno najkasneje v štirih (4) delovnih dneh.

 

3. Dostava Intereuropa:

- primerna predvsem za pošiljke z bruto težo nad 50 kg.

Blago bo dostavljeno najkasneje v štirih (4) delovnih dneh.

Pri vrednosti naročil enaki ali večji od 80,00 evrov vklj. DDV in odpremnem naslovu znotraj Republike Slovenije, stroške dostave krije ponudnik.

 

4. Lasten prevzem naročila je mogoč v okviru delovnega časa v poslovni enoti Maloprodaje  METROB d.o.o., PE VVV. Metrob, Kidričeva 38, 3000 Celje (Območje Intereuropa, Hala A 6) v roku 5 dni. Po roku prodajalec ne zagotavlja razpoložljivosti naročenega blaga.

Delovni čas:

Od ponedeljka do petka od 8.00 do 15.30 ure.
 

Kaj se zgodi s prispelim paketom, če me ni doma?

V primeru, da ob predvidenem času dostave vaše prisotnosti ne morete zagotoviti, priporočamo, da za dostavitelja vašega naročila izberete Pošto Slovenijo, saj vas pošiljka lahko počaka na najbližji pošti (15 dni). 


 

Postopek nakupa

Tehnični postopki, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Pri samem postopku nakupa, gre kupec skozi naslednje korake:

- registracija oz. prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova (uporabniško ime);

- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

- dodajanje izbranega izdelka v nakupovalno košarico;

- določitev količine izdelka v nakupovalni košarici (ta korak lahko opravi tudi pred dodajanjem artikla v košarico);

- pregled vsebine nakupovalne košarice (vrste in količine artiklov ter njihove cene) in cene dostave z vključenim DDV;

- izbor načina plačila;

- izbor načina dostave;

- pregled naročila z izbranim načinom dostave in obračunanimi stroški dostave (DDV vključen), če se ti obračunajo ter

- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

 

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno za izbrano količino izdelka;

- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno spremembe količine;

- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

 

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

- spreminja izbrani način dostave izdelka;

- spreminja izbrani način plačila ter

- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 

 

KORAK 1 - Izberite izdelke

Nakup v spletni trgovini je možen samo z registracijo oz. prijavo. Košarico lahko polnite že pred registracijo oz. prijavo, za dokončno naročilo, pa vas bomo spomnili, da se je potrebno registrirati oz. prijaviti. 

Nakupovanje

Nakupovanje lahko začnete s pregledom artiklov, ki so trenutno najbolj aktualni.
Za vas smo pripravili pregled najbolj aktualnih izdelkov že na prvi strani.

 

 


 

Nakupovanje po glavnih kategorijah.
Z nakupovanjem lahko nadaljujete po glavnih skupinah izdelkov na levi strani.

 


 

Za še bolj enostavno nakupovanje - iskan izdelek vpišite v iskalnik.
Če želite izdelek najti takoj, ga preprosto vpišite v iskalnik.  Klik na tipko "enter" in izdelek bo prikazan med rezultati. Iskalnik se nahaja v desnem zgornjem kotu ali na ikoni 'Iskanje' v spodnjem meniju.

 


 

Kje določim količino posameznega izdelka?
Z navigiranjem s puščicami pri količini izdelka (pod ceno) lahko poljubno spreminjate količino posameznega izdelka.

 


Pregled košarice

 

Kje je moja košarica?
Med vašim izbiranjem izdelkov je vaša košarica vedno na dosegu roke, in sicer v spodnjem meniju črne barve. Samo klik na ikono košarice in pokazala se vam bo trenutna vsebina v njej.

 


Vsebina košarice
S klikom na ikono košarice v spodnjem meniju (črne barve) lahko vidite seznam izbranih izdelkov. Na tem mestu lahko spreminjate tudi naročeno količino.

 


 

Kaj pomeni gumb na blagajno?

Potrditev gumba “Na blagajno” omogoči:

- pregled vseh vaših izbranih izdelkov (vsebino košarice) in možnosti spremembe vsebine košarice (spremembe količin posameznih izdelkov, izločevanje že vključenih v izbor ali dodajanje novih) ter

- pregled in urejanje vaših naročniških podatkov ob morebitnih spremembah ali nepravilnostih.

 

 

KORAK 2 - Registracija oz. prijava

Če se do tega mesta niste uspeli prijaviti oziroma registrirati vas tukaj opomnimo, da je za to potreben korak do uspešnega nakupa.

Zakaj je potrebna registracija?
Vaše nakupovanje v spletni trgovini METROB d.o.o. bo zaradi registracije lažje in hitrejše – podatki za dostavo in način plačevanja bodo tako vedno pri roki. S prijavo oziroma registracijo boste imeli v svojem profilu zgodovino vseh nakupov (Arhiv naročil). Podatke, ki ste jih vpisali ob registraciji, lahko vedno uredite (»Uredi podatke« pod naslovom uporabniškega imena v zgornji vrstici). Z registracijo si tudi lahko zagotovite prejemanje novic, preko katerih vas bomo obveščali o priporočilih, aktualni ponudbi in akcijah.

KORAK 3 - Izbira načina plačila

Na blagajni se tudi odločite za način plačila. Na voljo imate 2 načina, in sicer po predračunu in po povzetju. Več pri Možnost plačila.

KORAK 4 - Izbira dostave

Na blagajni izberete način dostave. Za dostavo lahko izbirate med tremi ponudniki. Več pri Dostava in prevzem blaga. Naročene artikle lahko dvignete tudi v poslovni enoti Maloprodaje  METROB d.o.o., PE VVV. Metrob , Kidričeva 38, 3000 Celje (Območje Intereuropa, Hala A 6).

 


 

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.  Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe


 

Reklamacija

Reklamacije fizičnih poškodb paketa, znake odprtja in manjko vsebine, izginotje pošiljke ali prekoračitve dobavnega roka mora kupec uveljavljati pri izbranem dostavljalcu.

Manjkajočo količino v originalno zaprtem paketu, reklamacije izvornega pakiranja in zunanje opreme izdelkov mora kupec prijaviti ponudniku najkasneje v roku 3 dni po prejemu pošiljke z Reklamacijskim zapisnikom (obrazec TUKAJ).

Reklamacije notranje kakovosti blaga je dolžan kupec prijaviti METROB d.o.o. s pisnim reklamacijskim zapisnikom v roku najkasneje 3 dni od časa nastanka vzroka reklamacije, s točnim opisom vrste reklamacije in njenih posledic, šarže in datuma proizvodnje (ali drugih identifikacijskih podatkov) blaga, za potrebe reševanja reklamacije zagotoviti vzorec blaga, na katerega se reklamacija nanaša in/ali vzorec blaga, katerega kakovost je zaradi domnevne reklamacije okrnjena.

METROB d.o.o. si pridržuje pravico do neposrednega vključevanja pooblaščenih oseb proizvajalca v postopek obdelave reklamacije in njeno izvrednotenje.

V primeru potrjene upravičene reklamacije lahko kupec zahteva znižanje kupne cene reklamiranega blaga, oziroma nadomestno pošiljko.

Odškodnina iz naziva reklamacije se kupcu prizna izključno v primeru, ko je bilo dokazano grobo kršenje pogodbenih določil, namernost in močna malomarnost ponudnika.


 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih. Če podatka o garanciji ni, artikel nima garancije.


 

Nakup za pravne osebe

je mogoč z dopolnilnim vnosom podatkov o davčni zavezanosti, identifikacijski številki in nazivom podjetja. Postopek nakupa je enak kot za fizične osebe.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru reklamacijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od nakupa blaga brez navedbe razloga svoje odločitve. Vsako vračilo bo individualno obravnavano. 


 

Varstvo otrok

Kupec se s sprejemom Splošnih pogojev zavezuje, da je star 18 let ali več. Ponudnik ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanje izkušenj ali občutka lojalnosti.


 

Uporaba piškotov

Piškotki so majhne tekstovne datoteke na vašem računalniku, v katerih se shranjujejo informacije o tem, kolikokrat obiščete našo stran in kaj vas v teh obiskih zanima. Piškotki ne vsebujejo osebnih podatkov oz. informacij, ki bi vas lahko identificirale.
S pomočjo piškotkov vam lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani. Tako se npr. v piškotke lahko beležijo vaše preference in nastavitve, vnosi v spletne obrazce in informacije za prijavljene uporabnike. Osnovne funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. V spletnih trgovinah se namreč v piškotke beležijo izdelki v nakupovalni košarici in status prijave v sistem spletne trgovine. S pomočjo piškotkov lahko beležimo statistiko spletne strani in tako lažje odkrijemo in odpravimo morebitne napake ter vam ob naslednjih obiskih ponudimo boljšo vsebino oz. primernejšo ponudbo. Nekateri piškotki so nujno potrebni za samo delovanje spletne strani, medtem, ko se ostali lahko shranijo, le če se s tem strinjate.

Seznam piškotkov, ki niso nujni za delovanje spletne strani:

Ime piškotka Namen Trajanje Izvor
_utma statistika ogledov spletne strani 2 leti Google Analytics
_utmb statistika ogledov spletne strani 30 minut Google Analytics
_utmc statistika ogledov spletne strani do zaprtja brskalnika Google Analytics
_utmz statistika ogledov spletne strani 6 mesecev Google Analytics

 

Seznam piškotkov, ki so nujni za delovanje spletne strani:
Ime piškotka Namen Trajanje Izvor
ARRAffinity Pomožni piškot sistema gostovanje v oblaku. Seja
brskalnika
Microsoft Azure Sistemi
ASPXAUTH Vsebuje informacijo o tem ali je uporabnik
prijavljen v sistem.
Do zaprtja brskalnika METROB Spletna Trgovina
ASP.NET_
SessionId
Šifra seje brskalnika v spletni trgovini podjetja METROB. Do zaprtja brskalnika METROB Spletna Trgovina
MHTSCC Šifra "košarice" v spletni trgovini METROB. 1 dan METROB Spletna Trgovina

Piškoti nujni za delovanje spletne strani oz. trgovine METROB niso namenjeni shranjevaju osebnih podatkov ali podatkov o obnašanju uporabnika v sistemu.

Njihova naloga je omogočiti delavanje določenih mehanizmov v spletni trgovini in zagotavljanje varnosti uporabnikov pri spletnem nakupovanju.


 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke in zasebne podatke uporabnikov ter podatke o nakupnih navadah kupca uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca.

Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Ponudnik se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov.

Ponudnik do preklica uporabniškega imena pri registriranih uporabnikih hrani: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo (v kolikor je različen od primarnega), čas in datum registracije, davčna številka (v kolikor se registrira pravna oseba), naziv podjetja (v kolikor se registrira pravna oseba) in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo, povezano z naročilom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Uporabnik baze podatkov je družba METROB d.o.o. in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb lahko družba METROB d.o.o. sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se bo kupec izrecno in ustrezno strinjal z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v Metrobovi spletni trgovini ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov na Metrobovi spletni trgovini je ponudnik dosegljiv na kontaktnih naslovih, ki so objavljeni na spletnih straneh ponudnika.

 


 

Omejena pravica uporabe

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani www.metrob.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršna koli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja podjetja METROB d.o.o. prepovedana.


 

Obveščanje in novice

S potrditvijo “Želim prejemati novice” se uporabnik strinja, da ga občasno preko elektronske pošte in SMS-ov (v kolikor je kupec podal mobilno telefonsko številko) obveščamo o aktualnih priporočilih, novostih na strani in v ponudbi. Ponudnik se obvezuje, da elektronskega naslova in telefonske številke ne bo na nobeden način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.


 

Pritožbe, spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se z najboljšim možnim znanjem in zavestjo trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovec@metrob.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si morebitne spore rešiti prednostno sporazumno.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno Okrajno sodišče v Celju. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov

 


 

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine METROB d.o.o., in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje preko spletne strani www.metrob.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Metrobu sporoči preklic (na elektronski naslov postar@metrob.si).

Splošne pogoje poslovanja je sprejela direktorica podjetja METROB d.o.o., Metka Trobiš Karst,
v Začret 20 a, 3202 Ljubečna, dne 25.04.2014.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

 

 

 

Metrobove zgodbe

Aktualne novice